Online bestellingen

Worden er bezorgkosten gerekend?

Als je online een bestelling plaatst, betaal je geen bezorgkosten als het totaalbedrag €50,- of meer is. Voor bestellingen van €49,99,- of minder betaal je €7,50,- bezorgkosten. Je kunt er ook voor kiezen het product af te halen in onze winkel. Je betaald dan uiteraard geen verzendkosten.

Kan ik mijn online bestelling annuleren?

Zolang jouw product nog niet is verzonden, kun je de bestelling annuleren. Als je een bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op per telefoon. Ons telefoonnummer is 033-4347878.

Kan ik mijn online bestelling retourneren?

Je kunt een online gekocht artikel binnen 14 dagen ruilen of retourneren (tenzij anders aangegeven) mits deze onbeschadigd is en/of in de originele verpakking zit. Levende materialen (planten, levende dieren e.d.) mogen niet geruild of geretourneerd worden. Je ontvangt bij ons een vervangend artikel, tegoedbon of je geld terug. Wel draag je zelf de kosten van het terugsturen. Je kunt ook altijd in de winkel komen ruilen of retourneren. 

Wat is de levertijd?

Een voorradig product gaat nog dezelfde of volgende dag mee met de bezorgdienst. Afhankelijk van de drukte bij de bezorger heb je de bestelling tussen 2-4 werkdagen binnen. Let op: dit geldt niet voor grote items zoals tuinmeubelen, barbecues, boomkuipen etc. Die gaan met een andere bezorgdienst mee, waardoor de levertijd ongeveer een week is. Liever afhalen in ons tuincentrum? Voorradige producten zijn in de meeste gevallen al de volgende dag af te halen.

Hoe weet ik of mijn product op voorraad is?

Wij proberen de website zo up-to-date als mogelijk te houden. Het kan soms helaas toch voorkomen dat een product niet voorradig is ten tijde van je bestelling. Of wij bestellen het product, dan is de levertijd iets langer, of wij moeten helaas de bestelling annuleren mocht bestellen niet meer mogelijk zijn. Hier nemen we dan contact over op.

Bezorgt Eurofleur ook in het buitenland?

Via de website is het niet mogelijk om bestellingen naar het buitenland te laten bezorgen. Mocht je in België wonen, dan kun je ons een mail sturen en kijken we of we je toch kunnen helpen. Ons mailadres is: info@eurofleur.nl.

Vacatures