Klantenkaart
Inloggen
Registreer je klantenkaart
Klik hier om je klantenkaart te registrerenLet op: mocht het niet lukken om de klantenkaart te registreren, probeer het dan later nog eens. Excuses voor het ongemak.
Eurofleur klantenkaart aanvragen?
Je kunt een klantenkaart aanvragen bij de kassa in ons tuincentrum. Je krijgt de kaart direct mee en begint meteen met sparen voor korting! Maar wat zijn nu eigenlijk de voordelen van een Eurofleur klantenkaart?
- Je spaart punten! Bij elke besteding van een €1,- krijg je een punt. Een punt is €0.01,- waard. 100 punten zijn dus €1,- waard. Je kunt deze verzilveren
bij jouw volgende aankoop bij de kassa. Let wel: je krijgt geen punten bij de aankoop van een cadeaubon of aanbiedingen. Ook kun je jouw
punten niet verzilveren voor een cadeaubon of producten die in de aanbieding zijn. - Jouw kassabon wordt bewaard! Als je bij elke betaling aan de kassa jouw klantenkaart laat scannen, worden de kassabonnen opgeslagen op jouw account. Een papieren kassabon raakt kwijt of vervaagd, met de Eurofleur klantenkaart zal dit nooit meer een probleem zijn! Je kunt deze bonnen terugvinden op jouw account via onze website of de Eurofleur app.
- De Eurofleur app! Eurofleur heeft een eigen app, deze is beschikbaar op Android en IOS. In de app kan je jouw klantenkaart koppelen, dus zelfs als je je pas vergeten bent, kun je 'm nog altijd laten scannen in de app op je telefoon! Ook vind je in de app informatie over aanbiedingen, puntenoverzicht, kassabonnen en nog veel meer!
Activeren
Heb je net jouw klantenkaart ontvangen? Dan dien je deze eerst te activeren. Dat kan hier. Je wordt gevraagd je naam, adres en woonplaats, en e-mailadres in te vullen. Alleen dan kan je jouw klantenkaart optimaal gebruiken.
Saldo bekijken/gegevens wijzigen
Wil je weten hoeveel saldo je op jouw kaart hebt staan? Log dan hierboven in met je kaartnummer en postcode. Ook kun je hier jouw gegevens wijzigen en eerdere transacties bekijken. In de Eurofleur app kun je ook jouw saldo checken.
Let op
Punten worden achteraf niet bijgeschreven. Je krijgt alleen punten als je bij het afrekenen je klantenkaart laat scannen. Ook in de Eurofleur app kun je jouw pas koppelen. Pas vergeten? Pak dan je telefoon! Wij kunnen geen punten toekennen door middel van het invoeren van je postcode.
Voorwaarden
Lees hier de voorwaarden van onze klantenkaart.